-دکتر. هربرت سیمون ، برنده جایزه نوبل
این یک مسئله برای ورزشکاران است زیرا آنها تصمیم میگیرند برای چه برنامههایی بازی کنند و برنامهای که ما باید هنگام تنظیم برنامههای تمرینی به طور جدی در نظر بگیریم.
همچنین با افزایش هزینه و نیاز به امکانات ، شانس فرصتهای تفریحی در حال کاهش است. اگر میخواهیم به سلامت کشور بپردازیم باید به ارائه این فرصتهای تفریحی ادامه دهیم.
10 فاکتور اصلی LTAD
هر گروه که بسکتبال را در سراسر این کشور ارائه میدهد ، تشویق میشود که عمیقا به شیوههای موجود خود نگاه کند و در مورد بهترین موارد برای ورزش در بسکتبال تصمیم گیری کند. ده عامل اصلی LTAD وجود دارد که تحت آن هر گروه باید اقدامات فعلی خود را بررسی کند:
1. اصول بنیادی
همه شرکت کنندگان باید مهارتهای اساسی حرکت اساسی را در مراحل مناسب رشد یاد بگیرند. از آنجایی که سیستم عصبی در کودکان به سرعت رشد میکند ، در این زمان مهارتهای حرکتی که شامل سیستم عصبی هستند ، باید فعال باشند. اینها شامل چابکی ، تعادل ، هماهنگی و سرعت ABC است. اگر کودکان این موارد را در زمان مناسب رشد خود یاد نگیرند ، ممکن است در آینده به حداکثر توانایی خود نرسند. ما باید تفاوت بین سواد بدنی و فعالیت بدنی را تشخیص دهیم. سواد بدنی عبارت است از رشد مهارتهای اساسی حرکتی و مهارتهای بنیادی ورزشی که به کودک اجازه میدهد با طیف وسیعی از فعالیتهای بدنی ، موزون (رقص) و شرایط ورزشی ، با اطمینان و کنترل حرکت کند. سواد بدنی همچنین شامل توانایی "خواندن" آنچه در اطراف آنها در یک فعالیت میگذرد و واکنش مناسب به آن وقایع است. این همچنین بدان معنی است که کودک قادر است بدن را به طور موثر در تمام صفحههای بدن حرکت دهد
بازی بسکتبال پارت چهاردهم