loading...

قوانین بازی بیس بال

بازدید : 101
جمعه 1 آبان 1399 زمان : 2:38

. استفاده صحیح از این سند ، اطمینان حاصل می‌کند که مربیان با توجه به نیاز بازیکنان خود آموزش می‌بینند. توانایی مربی در آموزش این مهارتها از اهمیت فوق العاده‌‌‌ای برخوردار می‌شود. بنابراین ، توسعه مربی به عنوان یک معلم باید محور اصلی باشد. مربیان باید با کلینیک‌های مکرر و سایر منابع آموزشی که از طریق بسکتبال کانادا و انجمن‌های استانی / سرزمینی در دسترس هستند پشتیبانی شوند تا در جریان بمانند.

این سندی زنده و رو به رشد است که دائماً با ایده‌ها و مفاهیم جدیدی تغذیه می‌شود.

"برای برتری در هر چیزی 10 سال تمرین گسترده طول می‌کشد."

(به www.ltad.ca مراجعه کنید ؛ توسعه سواد بدنی: راهنمای والدین کودکان 0 تا 12 سال). کودک فعال بدنی پرانرژی و در حال حرکت است. این برای حفظ سلامتی مهم است. مشکل این است که اگر کودکی یاد نگیرد چگونه به درستی حرکت کند ، در مرحله بعدی LTAD انتخاب فعالیت بدنی او را محدود می‌کند. مثلا؛ اگر تنها فعالیت بدنی کودک پیاده روی در یک مرحله جوان تر است ، در آینده زندگی ممکن است این کودک به چه ورزشهایی بپردازد؟

توصیه‌ها:

• آموزش والدین ، ​​مربیان و مدیران بسیار مهم است.

والدین مطلع خواهان تحویل این موارد به فرزندان خود هستند:

(به www.ltad.ca مراجعه کنید ؛ Sports Sports for Life: والدین ورزشی

راهنما و www.basketball.ca: راهنمای والدین بسکتبال برای LTAD) ؛

• ایجاد الگوهایی که به افراد فوق الذکر در برنامه ریزی و اجرای مناسب حرکت اساسی مناسب کمک کند.

• منابعی را توسعه دهید که نشان دهد چگونه این مهارتهای حرکتی می‌توانند به طرز صحیحی به شیوه سرگرم کننده آموزش داده شوند. بسیاری از بازی‌های سرگرم کننده در زمین بازی به طور طبیعی این مهارت‌ها را آموزش می‌دهند. این همیشه در مورد تمرین نیست.

• برای توسعه روابط در سایر ورزشهایی که در این مراحل LTAD ورزش را ارائه می‌دهند ، تلاش کنید.

ویدئوی آموزشی فیزیک یازدهـم - فصل اول- قسمت دهم: بررسی سوالات میدان الکتریکی
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آمار سایت
  • کل مطالب :
  • کل نظرات :
  • افراد آنلاین :
  • تعداد اعضا :
  • بازدید امروز :
  • بازدید کننده امروز :
  • باردید دیروز :
  • بازدید کننده دیروز :
  • گوگل امروز :
  • گوگل دیروز :
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :